THANK YOU FOR YOUR INTEREST IN THE CUBOX

Write us your opinion, order information or to arrange an appointment.

We do our best to contact you within a day.

25 Kaserngasse
Judenburg, Steiermark, 8750

CUBOX - CLEAN ENERGY. ANYWHERE. ANYTIME

Everything exceptional! The CUBOX is an energy self-supplying, transportable and flexible room module of the premium class with integrated solar modules. In Austrian manufacturing quality it can be used immediately for every requirement and budget.

See you in Dortmund!

Presseaussendungen

See you in Dortmund!

Bernd Dettenweitz

Promotion booth

CUTE, KUBISCH UND KOMPLETT ENERGIEAUTARK

Egal, ob die CUBOX mit eineM InfoSTAND, Counter oder einer VIP-Bar bestückt ist – die integrierten Solarpaneele produzieren ausreichend Energie für jedweden Bedarf. Der energieautarke Pavillon ist das Herzstück des Produktportfolios des österreichischen Unternehmens HBT Energy.

HBT Energy ist stolz die einzigartige CUBOX und Gewinner der BOE / Trend Gallery 2016 in der Kategorie Sustainability auch in diesem Jahr gemeinsam mit unserem lokalen Partner Roka Werke während der Best of Events international der Eventindustrie präsentieren zu dürfen. Wir sind überzeugt, dass unsere Lösung das Potenzial hat, den Wechsel zu erneuerbarer Energie zu beschleunigen und gleichzeitig den Profit der Besitzer zu erhöhen. Nicht zuletzt hat die Jury die Preisverleihung folgendermaßen begründet: „...ein vielseitiges Event-Tool, das den so wichtigen Aspekt der Nachhaltigkeit inkludiert.“

Besuchen Sie uns am

18. oder 19.01.
am Stand Nr. 4.E26 bei der Westfalenhalle Dortmund

und überzeugen Sie sich selbst, wie die CUBOX zur Steigerung Ihrer Markenbekanntheit sowie Reduzierung von Service- und Betriebskosten wesentlich beitragen kann.

CUBOX ist eine stylische und individuell gestaltbare mobile Raumlösung, die sich durch integrierte Solarmodule selbst mit Strom versorgt. Die CUBOX kann verschieden groß sein und speichert die gewonnene Energie nicht nur in leistungsstarken Batterien, sondern gibt sie bei Bedarf auch an das Stromnetz ab. Ihre Leistungsstärke ermöglicht unterschiedlichste Anwendungen: Vom Merchandise Stand über Ticket Counter bis zur VIP Bar wie sie als Beispiel beim Fairmont Hotel in Dubai steht. www.cubox.at

HBT Energy hat ihren Stammsitz im steirischen Judenburg und wurde 2011 von Heinz Bartelmuss gegründet. Das Unternehmen hat sich auf die Entwicklung von individuellen Photovoltaiklösungen und smarten Energiesystemen spezialisiert. Neben der CUBOX vertreibt die HBT andere energieautarke Produkte wie den „HBT BELSAFE“ und den „HBT CHARMAX“ – eine smarte Solar-Ladestation die perfekt für den boomenden E-Bike Markt adaptiert ist. www.hbt-energy.at

CUTE, CUBIC AND COMPLETELY ENERGY SELF-SUFFICIENT

NO MATTER WHETHER THE CUBOX IS EQUIPPED WITH A INFO STAND, COUNTER OR VIP-BAR - THE INTEGRATED SOLAR PANELS PRODUCE SUFFICIENT ENERGY FOR ANY REQUIREMENTS. THE ENERGY SELF-SUFFICIENT PAVILION IS THE CORE OF THE PRODUCT PORTFOLIO OF THE AUSTRIAN COMPANY HBT ENERGY.

HBT Energy is proud to present the unique CUBOX and winner of the BOE / Trend Gallery in the category sustainability together with our local partner Roka Werke to the event industry during the upcoming Best of Events exhibition. We believe that our solution has the potential to ramp the shifting up to renewable energy and at the same time to increase the profit of the owners. Last but not least, the jury justified the award of the prize as follows: “…A versatile event tool that includes the all-important aspect of sustainability.”

Come and visit us on

January 18th and 19th, 2017
at booth no. 4.E26 at Westfalenhalle Dortmund

and see for yourself how the CUBOX can contribute significantly to increasing your brand recognition as well as reducing service and operating costs.

CUBOX is a stylish and individually fashionable mobile room solution that provides itself with electricity from integrated solar modules. The CUBOX comes in various sizes and either stores the energy that has been generated in high performance batteries or, if needed, returns it to the power grid. Its powerful performance allows a variety of uses: from merchandising sales booth, ticket counter to VIP bar –as is the case, for example, at the Fairmont hotel in Dubai. www.cubox.at

HBT ENERGY is located in the Upper Styrian city of Judenburg and was founded by Heinz Bartelmuss in 2011. The firm specializes in the development of tailored solar power solutions and smart energy systems. Apart from the CUBOX, HBT sells other energy self-sufficient products such as its HBT BELSAFE and HBT CHARMAX, a smart solar power station which is perfectly adapted to the booming e-Bike and e-Scooter market. www.hbt-energy.com