The world’s first mobile energy pavilion

"Cute, cubic and completely energy self-sufficient" describes Heinz Bartelmuss, CEO of HBT Energy, his latest product innovation: the CUBOX. This unique, solar-powered pavilion in avant-garde design is very versatile because of its modern energy concept and its sturdy construction. The independently produced electricity is sufficient to operate without problems simple beverage bars, stalls or even intelligent infrastructure for electric mobility.

The CUBOX is produced mainly in Austria, 30 pieces of them are already well positioned on the market, for example, in Dubai or the former German Champions League winners BVB Dortmund.

For more details about the CUBOX, please see the attached press release.

We would very much appreciate any reporting.

Please contact me personally for any questions.

Der erste mobile Energie–Pavillon der Welt

„Cute, kubisch und komplett energieautark“, so beschreibt Heinz Bartelmuss, Geschäftsführer der HBT Energietechnik GmbH, seine neueste Produktinnovation: die CUBOX. Dieser weltweit einzigartige, solarbetriebene Pavillon in avantgardistischem Design ist aufgrund seines modernen Energiekonzepts sowie seiner robusten Bauweise multifunktionell einsetzbar. Die autark produzierte Strommenge reicht aus, um problemlos einfache Getränkebars, Verkaufsstände oder auch intelligente Infrastrukturen für Elektromobilität zu betreiben.

Produziert wird die CUBOX überwiegend in Österreich, 30 Stück davon sind bereits in Betrieb u. a. in Dubai oder beim ehemaligen deutschen Champions-League Gewinner BVB Dortmund.

Weitere Details über die CUBOX finden Sie in der angehängten Pressemitteilung.

Über eine Berichterstattung würden wir uns freuen.

Bei Rückfragen können Sie sich gerne an mich wenden.

BERND DETTENWEITZ
Mobile: +43-664-88929663